Plac budowy dla małego budowniczego

teifoc zestaw do budowania


Jeśli Twoje dziecko lubi klocki, fascynuje go Bob Budowniczy, uwielbia zabawy koparką w piaskownicy, albo marzy, żeby budować bloki to jest to wspaniała zabawka dla niego. Moje dziecko wykazuje wszystkie cechy potencjalnego małego inżyniera, ewentualnie robotnika- budowlańca, ja jednak sceptycznie patrzyłam na kolejny prezent od babci dla niego.
A raczej dla nich, bo z racji tego, że młodszy nie może być w niczym gorszy od starszego brata, przezornie każdy dostał swój zestaw do budowy. Jak się okazało, moje wątpliwości okazały się całkowicie bezpodstawne, bo obaj doskonale się tym bawili i byli zadowoleni. Tak, obaj, co ciekawe nawet 2,5 letnie dziecko dało sobie radę, mimo, że zabawka przewidziana jest od lat 6!

teifoc zestaw do budowania

W zależności od budowli, w skład zestawu wchodzi komplet cegiełek, dachówki, miseczka, kielnia, podstawka na budowlę i woreczek z gipsem do rozrabiania (którego wbrew pozorom okazało się całkiem sporo) i oczywiście plan budowy.
Bardzo istotnym atutem jest, że nie jest to zabawka jednorazowego użytku, bo jeśli w stawimy budowlę do wody i potrzymamy dobę, gips się rozpuszcza, a cegiełki po wyschnięciu nadają się do ponownego użytku. Gips oczywiście można dokupić oddzielnie, co tez jest plusem.

O ile 6- latek poradzi sobie sam, to wiadomo młodszemu gips odmierzyć trzeba. No i na tym się moja pomoc w zasadzie kończyła, bo nawet sam go mieszał i cegiełki skrupulatnie smarował budując komin.

teifoc zestaw do budowania

teifoc zestaw do budowania

teifoc zestaw do budowania

teifoc zestaw do budowania

Z tego co wiem ceny różne, w zależności od zestawu, od 40- 50 zł.
Według mnie pomysł na zabawkę bardzo fajny, z powodzeniem zamiast tradycyjnych klocków. A jak się Wam podoba? Znacie? 


5 komentarzy :

  1. Nigdy nie spotkałąm takiego zestawu a jak sądzę mój by się świetnie bawił bo klocki uwielbia a i Bob Budowniczy to jedna z jego ulubionych bajek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawde mowiac tez wczesniej nie wiedzialam, ze takue rzeczy sa, bo pewnie wczesniej by mlody dostal. Fajna rzecz, dla rodzicow rowniez:)

      Usuń
  2. Cudo! Jak będę miała syna kiedyś, to kupię z pewnością. :) A i z córką mogłabym się pobawić i potem pomalować na pastelowo dla laleczek. :D Może wychowam małą panią inżynier w ten sposób. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne dla dziewczynki tez,czemu nie. Budowle tez sa rozne mozna wybierac do woli.

      Usuń
  3. Wow...pierwszy raz widze taką zabawkę...niezła frajda dla dzieciaków. Moja córa uwielbia się ciapkać... :))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń

Jeśli choć trochę Cię zainteresowało co napisałam, będzie mi bardzo miło jak zostawisz komentarz, a na pewno zajrzę do Ciebie.

BeeMammy © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka edytowany przez BeeMammy