Żel do mycia twarzy z Tesco

  kosmetyczne perelki zel all about beauty
Nie każdy drogi kosmetyk jest dobry. Niestety cena nie zawsze idzie w parze z jakością i czasami
płacimy sporo pieniędzy za kosmetyki, które nie są ich warte, albo po prostu  nie są dla nas.
Czasem jednak można znaleźć perełkę w korzystnej cenie na sklepowych półkach. I tak jest właśnie
w przypadku tego żelu do mycia twarzy  All About Beauty Sensitive kupionego w TESCO.

Na krem, czy serum mogę przeznaczyć większą kwotę, ale uważam, że kosmetyki, którymi "nie karmię twarzy" nie powinny kosztować majątku. Dlatego szamponów, peelingów oraz żeli do mycia ciała lub twarzy wyszukuję w przystępnych cenach.
Dotąd nie miałam jakiegoś ulubieńca w kategorii żeli do mycia twarzy. Niestety większość tego typu kosmetyków wysuszała mi twarz, powodując uczucie ściągnięcia, a skóra natychmiast domagała się pokaźnej ilości jakiegoś smarowidła. Mleczka natomiast pozostawiały uczucie tłustej i nieświeżej twarzy. Oczywiście trafiłam na kilka fajnych kosmetyków, ale zazwyczaj dużo droższych i trudno dostępnych. Testowałam, więc kolejne żele, rzadko kiedy powracając do jakiegoś.

zel do twarzy all about beauty

Ten kupiłam go skuszona niską ceną, napisem paraben free i faktem, że jest przeznaczony do skóry delikatnej. Nie liczyłam jednak na jakieś eko cudo w cenie niespełna 5 zł pojemność 150 ml, skoro większość żeli do twarzy dostępnych w drogeriach kosztuje od 12 zł. Zwłaszcza, że tak chwalonym żelem do twarzy z Biedronki nie byłam jakoś specjalnie zauroczona. Byłam więc mile zaskoczona tym, że nie mam uczucia ściągniętej i przesuszonej twarzy jak zwykle, za to czystą i odświeżoną.
Dopiero później czytając etykietę zobaczyłam, że żel zawiera aktywną witaminę C (o której cudownym działaniu na moją cerę pisałam TU). Znalazłam, więc kolejny kosmetyk z witaminą C, którego działaniem jestem zachwycona. Ponieważ rzadko robię zakupy w Tesco, po zużyciu pierwszej butelki od razu zrobiłam sobie zapas trzech kolejnych. A co mi tam:)

zel  do twarzy all about beauty
Żel jest przeźroczysty, ma typową żelową konsystencję (nie jest ani za rzadki, ani za gęsty).  Ma subtelny, orzeźwiający zapach, delikatny i bardzo przyjemny. Nie daje po nosie cytrynką z odświeżacza do toalet jak niektóre. Do zalet muszę dodać wydajność i niesamowicie wygodne opakowanie z pompką, które uwielbiam. Z całą pewnością zostaje moją "kosmetyczną perełką"- tanią i rewelacyjną. Czy może z jakimś konkurować?

Zalety:
- nie wysusza skóry
- dobrze oczyszcza
- ładny zapach
- witamina C w składzie
- brak parabenów
- opakowanie z pompką
- zapach
- konsystencja
- cena 4,99 zł/ 150 ml

Wady:
- brak

kosmetyczna perelka all about beauty zel


1 komentarz :

  1. fajnie się zapowiada! masz rację nie wszystko co drogie dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Jeśli choć trochę Cię zainteresowało co napisałam, będzie mi bardzo miło jak zostawisz komentarz, a na pewno zajrzę do Ciebie.

BeeMammy © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka edytowany przez BeeMammy