Łupy z wyprzedaży SEPHORA i DOUGLAS

wyprzedaz sephora douglas


Ostatnio permanentnie brakuje mi czasu, a lipiec nam nie sprzyja póki co najpierw zdrowotnie, później pogodowo. Wydawałoby się , że sezon chorób minął, ale nie ma lekko. Ten wie, czym jest jelitówka w domu w środku lata wie ten, kto przechodził. Za to długie wieczory sprzyjają nie spaniu, więc jak już dzieci padają, to matka razem z nimi. Dziś post kosmetyczny, czyli co matce udało się upolować przy okazji wyprzedaży. Jak się wszystko sprawdzi zobaczymy, ale zdobycze są:)

serum przeciwzmarszczkowe sephora wrinkle fighting

Serum przeciwzmarszczkowe Sephora za 44 z przeszło 100 zł.

pat&rub ekoampulka 3 krem na noc 30+

W PAT&RUB by Kinga Rusin jakieś rotacje ponoć, bo te kosmetyki zmieniają nazwę, a Kinga Rusin pod starą nazwą wprowadzać ma nowe, o ulepszonym składzie. Nie mniej jednak zniżka 50% zachęciła mnie i żałuję, że nie było już kremu na noc 30+, bo podobno dobry. Ampułki też zbierały pochwały, więc zobaczymy. W końcu wybrałam ekoAmpułkę 3 do cery naczynkowej. Oba za około 70 zł ze 140.

pat&rub balsam do rak

I jeszcze balsam do rąk 22 zł.


sephora balsam

 Balsam do ciała Sephora. 22 zł obniżka z 44.

wild rose korres olejek krem

Greckie kosmetyki Korres w Polsce mają zawrotne ceny. W Grecji można je kupić w każdej aptece za dużo mniejsze pieniądze. Sama z Krety przywiozłam sobie krem krem do twarzy Wild Rose w zestawie z kremem pod oczy za 18 euro. Dodam, że w Sephorze cena samego kremu do twarzy to 155 zł! Czyli różnica duża. Zestaw ze zdjęcia to olejek do twarzy z dzikiej róży i miniaturka tegoż kremu. Cena pierwotna to 215 zł, ja zapłaciłam 99. Zapach olejku obłędny jak testowałam w sklepie, zobaczymy jak się sprawdzi.


Teraz pora na Douglas. Wszystkie produkty Max Factor za 15 zł.

eye luminizer skin luminizer max factor

Rozświetlacz pod oczy i podkład. Przyznaje skusiła mnie obniżka bardzo, bo pierwotna cena podkładu to bodajże 59 zł, a rozświetlacza 45.

max factor lasting performance mascara masterpiece

Wieki temu miałam Lasting Performance. Lubiłam go, chociaż miał wadę, że ciemniał nieco na twarzy. Teraz dobrałam jaśniejszy odcień, więc może będzie lepszy. Inna sprawa, że tylko takie już zostały. To i tusz do rzęs.

Póki co mam wrażenie, że ubiłam super interes, Mam nadzieję, że się nie zawiodę:) A Wy znacie te kosmetyki?

3 komentarze :

  1. Takie serum to by mi się przydało:) Jej muszę popracować nad swoja kosmetyczką:) To chyba będzie mój plan na sierpień, a co!?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli choć trochę Cię zainteresowało co napisałam, będzie mi bardzo miło jak zostawisz komentarz, a na pewno zajrzę do Ciebie.

BeeMammy © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka edytowany przez BeeMammy